Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chytrakz hospody

8. 4. 2011 15:12
Pes , co do domu vlez

Jó pejsek do rodiny, to je jak nejrozmazlenější dítě.  Včera mě ten stáhnul do rybníka, ani jsem neměl sílu mu dát přes zadek, jen jsem si lehnul na hráz, abych se dal trochu do kupy,  a milej mokres pes si hned lehl na mě a z vděčnosti mi olíznul můj čumák

0 0
možnosti

zdenelie

8. 4. 2011 15:13
Re: Pes , co do domu vlez

Hm, není to Kerberův bratr? :)

0 0
možnosti

ab1536

8. 4. 2011 15:09
uplne

si to dokazu zive predstavit. Mam sice uz starecka, ale stale cekam, kdy prijde na to, ze v te bunde, co mi ji kazdy den sebere a pouziva ji pres den jako svuj pelech, je schovana lahvicka s peprakem.

0 0
možnosti

zdenelie

8. 4. 2011 15:17
Re: uplne

Snad alespoň nerozkousne vteřinové lepidlo - to nám udělal Kerber jen pár týdnu po akci pepřák ... :)

0 0
možnosti

tina.sola.nova

8. 4. 2011 14:24
Jediná černá puma je na krabicích od bot

Nechci být hnidopich, ale puma má barvu bílo-šedo-plavou, tak si tak úplně nedovedu představit, jak by hrála do modra...? To takový jaguár, to by byla jiná! Ale karmu dávám, zábavný článek :-)

0 0
možnosti

zdenelie

8. 4. 2011 15:13
Re: Jediná černá puma je na krabicích od bot

Já vím, ale v dětství jsme tomu prostě říkali puma a já už to teď nějak neumím přehodit :)

0 0
možnosti

lisbonka

8. 4. 2011 14:19
Mile

Prijemne a lehke cteni na patek, vas "labrador" me pobavil.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS