Tričkovaná

9. 01. 2012 6:51:00
Míjela jsem se ve dveřích se slečnou s potištěným tričkem a viděla jsem I love NY, Paris, London .. ona zase střelila pohledem po mém I haf you .. . přečetly jsme se navzájem.. ale kdyby se mě někdo zeptal jakou měla tvář .. tak to nevím ... vím jen, že ty nápisy se skvěly bíle na černém pozadí ..

Poslední dobou se mi moc líbí nosit barevná, potištěná a popsaná trička, můj poslední úlovek je třeba ježek v červeném kulichu sedící uprostřed záplavy šedého trička ... přemýšlím co to tak asi o mně může ostatním vypovídat, když neznalec spatří jak se valím městem s okulichovaným ježkem na prsou – co ho tak napadne?

Já, když jsem to tričko viděla poprvé naskočilo mi v hlavě hned několik věcí – masožravec, jablko, umí chodit do schodů, jeden mrtvej v motoru, kámoš od krtka - a nakonec jsem se v kabince ještě zasmála tomu, jak nás kdysi vyděsil ježek na chatě, když v temné noci po chodníčku pod okny ložnice koulel prázdnou pivní lahev tam a zpátky a my zatím měli infarkt, protože jsme si představovali minimálně komando vrahounů a on zatím spiťar s bodlinama ...

No, každopádně jak tak čtu ty trička lidí kolem, tak snad každý druhý má nějaké to „srdíčkové I love tričko“, takže je jasné, že skoro všichni milujeme nějaké to město .. od Prahy po New York .. pak taky frčí jména kapel a pohádkových hrdinů, ta jsou většinou doplněná i fešáckým obrázkem. Některé nápisy jsou zábavné a u některých pochybuju, že lidé vůbec ví co znamenají ...

Stejně tak nezasvěcení lidé nebudou vědět, co znamenají nápisy na tričkách, které jsem dělala jako dárky k narozeninám a chtěla jsem, aby byla co nejvíc osobní ... i když, každý si může vymyslet svůj příběh, čtení inspiruje ... je to snadné, zábavné a nakonec snad i hezké ... stačí tričko v přiměřené barvě a velikosti, naředěné savo a stětec – pište rychle, než vám vypelichá ... Já psala „Jsem palubka“ nebo „Losos v říji“ ... za těmihle nápisy jsou hezké vzpomínky a smích.

Všichni máme ta svoje trička ... Já si vybavím to se Sandokanem, děsně kousavé tirákové s límečkem poděděné po bratranci, hrdé nošení Spinning maraton a následně i sladké vzpomínky na cizí černé tričko s číselným nápisem ...

A co vy – čtete lidi nebo v lidech? Vzpomenete si na trička, co jste měli rádi?

A já? .. Když zrovna nečtu oblečení kolemjdoucích, tak většinou koukám do knih.

Ostatně, z té poslední se mi už týden špatně spí...

Autor: Zdenka Bellingerová | pondělí 9.1.2012 6:51 | karma článku: 8.95 | přečteno: 892x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 27.97 | Přečteno: 526 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 50 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 299 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.78 | Přečteno: 525 | Diskuse
Počet článků 91 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1264
I když tančíš s ďáblem, ďábla nezměníš

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...