Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Hop a skok a auvajs

Když se člověk pár měsíců „nehýbe“ a pak se vrhne do tělocvičny, tak se pak nemůže hýbat ještě několik dalších dnů. Jako já teď. Jsem ze sportu tak namožená, že když se mi včera po kuchyni rozsypaly brambory, musela jsem si lehnout, abych je mohla sebrat. Moje nohy zcela selhaly a v podřepu se rozhodly,že už toho bylo dost a poslaly mě přímo na zadek rychleji než Rocky  Balboa Apollo Creeda.  

Naposledy jsem v kuchyni upadla, když mi podjely nohy po lepidle na tapety, který jsem tam předtím patlala. Padla jsem jako špalek a hrnce v kredenci rachtaly ještě pět minut. Potom snad ještě v dětství, když jsem se věnovala své nejoblíbenější hře – roztáčení pokliček - v rytmu, který jsem v hlavě slyšela jen já.

I když si dost jasně vzpomínám jak mě napadlo přihlásit se na spinning maraton.  Začínalo se v šest večer a až do půlnoci se jelo na terase jednoho sportovního centra. Na jedno kolo měli být dva jezdci, aby se mohli střídat – táhla jsem s sebou kamarádku Kláru.  Instruktoři měli hodiny pěkně vymyšlené – každá v jiném hudebním stylu, na zábradlí hořely louče, slunce pomalu zapadalo, hezká hudba, dobrý jídlo - celou jízdu jsme zvládly úplně v pohodě, střídaly jsme se po půl hodinách, no teda jednou jsem Kláru vystřídala až za dýl, protože byla hodina indiánů a mezi kolama se škubaly nějaký Nšo-či a bubnovaly jako o život, a mně se to zdálo děsivé… Kláře sice taky, ale kupodivu mě nezabila, že jsem nepřišla včas… málem mě zabila až v okamžiku, kdy jsem se nad ránem doplazily k nám domů a já jí řekla, že spí na palandě … nohy nám totiž přeci jen začínaly trochu odmítat spolupráci..

Moje nohy vypověděly službu definitivně až o dva dny později, v okamžiku, kde jsem lezla na Vesuv  -  po pár krocích v kopci mi zkameněly lejtka a já se sunula nahoru ručkujíc po zábradlí. Kolem mě šupajdily nahoru starší dámy a v jejich znechucených pohledech jsem jasně četla, že nechápou jak někdo může být na mol v deset dopoledne.

A když jsem konečně dolezla nahoru – téměř všichni už mířili po svačince a odpočinku dolů – tak mám skutečně fešáckou fotografii z vrcholu  na které vypadám jako panda a jako bonus mi z tílka, kterým jsem vydrhla celé vesuvské zábradlí,  koukají skoro celý prsa.

Moc ráda sportuju :o)

 

 

 

Autor: Zdenka Bellingerová | pondělí 12.9.2011 8:15 | karma článku: 11,77 | přečteno: 832x
  • Další články autora

Zdenka Bellingerová

Hudební večírek

Vyrazit si s přáteli na hudební večer do jakési lokální restaurace - poslechnout si skvělou amatérskou kapelku a vytančit obžerství několika svátečních dní - se zdálo jako prima nápad, jak se později ukázalo, jednalo se o zkušenost takového kalibru, že tím budeme jednou bavit ještě i cizí vnoučata.

21.3.2014 v 13:37 | Karma: 14,83 | Přečteno: 513x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Tancovačka

V sedmnácti letech jste mě na vesnické tancovačce mohli potkat v gladiátorech, pracovních džínách a pleteném svetru ve stylu Kurta Cobaina, dlouhé vlasy rozpuštěné a černé, ale jen do půlky zad, protože posledních dvacet centimetrů bylo rudých jako zimní úsvit. Většinou jsem stála s pivem v kroužku největších filozofátorů a tancovala jsem maximálně cestou domů.

20.1.2014 v 18:02 | Karma: 10,88 | Přečteno: 665x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Rozezpívat Vánoce

Sláva už je sníh, jedem na saních ... no není a nejedem. Ale stejně je chladno tak, že jsem vytáhla čepici, měla jí na hlavě celou dobu popíjení vánočního punče před kostelem a teď mám do čela vrytou pleteninku – snad se to brzo ztratí

21.12.2013 v 18:29 | Karma: 7,60 | Přečteno: 206x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Perníková

S tvrdostí vody se dá bojovat, u diamantů je tvrdost vítaná, s tvrdou palicí se musí umět vyjít a ou jé - což teprve hrdina mého dětství Velkej Tvrdej Márvin ... tohle všechno je tak víceméně s tvrdostí v pořádku, ne tolik, když ale dojde na lámání chleba – ostatně to jsou pak dobré topinky – jako když dojde na pečení a tam já jsem v tvrďáctví rozhodně na čele peletonu ...

1.12.2013 v 8:14 | Karma: 9,02 | Přečteno: 232x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Dej mi jméno

Jak je venku? Cože, zima? Hodně? Vždyť svítí. Hmm, tak to si vezmu adiny a přes svetřík hodím ještě zbrojnoše. Jéé, buřtíky už budou, ale venku je chladno. Jdeš do chajdy? Super, vezmi mi pak ven džínovou lásku. Dík

2.10.2013 v 18:50 | Karma: 11,86 | Přečteno: 483x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Bitva o Kolumbijskou univerzitu. Policie udeřila na zabarikádované studenty

1. května 2024  7:08,  aktualizováno  8:32

Newyorská policie vyklidila v noci na středu budovu Kolumbijské univerzity, kde se před tím...

Úprava pravidel čištění odpadních vod v EU bude mít zřejmě vliv na cenu léků

1. května 2024  8:09

Na čištění městských odpadních vod by se od roku 2045 měly podílet největší znečišťovatelé, tedy...

Role digitálních služeb České televize bude posilovat, říká její nový ředitel

1. května 2024

Jan Souček stojí od října v čele veřejnoprávní televize. V kandidátském projektu uvedl mimo jiné...

Česko si letos během oslav prvního máje připomene i dvacet let v EU

1. května 2024

Sledujeme online Začínají každoroční oslavy prvního máje. V Praze pořádají tradiční setkání strany hnutí a spolky,...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1264x
I když tančíš s ďáblem, ďábla nezměníš