Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ulice

Cesta od improvizované zastávky tramvaje k domu byla jen o něco delší, ale rozhodně velmi pestrá na zážitky.  Slíbila jsem cestou koupit karton vody a tak jsem zašla do jednoho z mnoha pražských minimarketů.  Celý karton jsem ale neviděla, tak jsem se optala kde bych ho našla?

Slečna prodavačka zvolala „máme“ a s rozběhem se vrhla pod středový regál a zcela se mi ztratila z dohledu  - bylo slyšet jen vrzání plastů a funění. Za chvilku se vynořila, regál oběhla a skočila šipku z druhé strany. Opět trochu toho plastového povrzávání a šustění a mírně rozcuchaná slečna s širokým úsměvem táhne vody na světlo boží. Poděkovala jsem, zaplatila a s úsměvem a vrzajícím kartonem vyšla zpátky do ulice.

Po pár metrech stavím karton na zem a prohazuju si ruce,fuj to je tíha, nechápu že ostatním nechutná kohoutkovka.  Když se skláním k novému uchopení vody - proletí mi kolem obličeje chlapeček. Tygřím skokem zdolal tři vysoké schody vedoucí  z trafiky do ulice a ve skoku ještě zpíval něco jako  „teskó,óóó, teskóó ceny“  a tak se tím rozjuchal, že setrvačností doskákal až k lavičce, kde se nadšeně svalil.

Lehce otřesena jsem zahnula ke kostelu a na trávníčku u lavičky mě už zcela dorazil muž středního věku narvaný v těsném drézu /na který určitě neměl postavu/. Kolem čela měl umotaný šátek takovým tím stylem, jak si složíte ze šátku trojúhelník a pak oba konce ždímáte a ždímáte, až máte kroucenou ruličku a tu si „na fešáka“ uvážete kolem hlavy. Takže to vypadá, jako když Jarka Metelka nebyl ten den ve formě a švihadlo si omylem uvázal kolem čela. A tenhle neoprenový běžec se rozhlížel po okolí a jak se nějaká sukně přiblížila na dohled, začal dělat roznožky u lavičky a protahovačky a přitom si prohlížel jestli lýtkové svaly vyskakují a trikot mu pěkně pruží na zadku.  

Na návštěvu jsem dorazila uřvaná smíchy a nadšená tím, že se stačí jen dívat a umět si to užít.

Autor: Zdenka Bellingerová | pondělí 17.6.2013 19:03 | karma článku: 9,11 | přečteno: 369x
  • Další články autora

Zdenka Bellingerová

Hudební večírek

Vyrazit si s přáteli na hudební večer do jakési lokální restaurace - poslechnout si skvělou amatérskou kapelku a vytančit obžerství několika svátečních dní - se zdálo jako prima nápad, jak se později ukázalo, jednalo se o zkušenost takového kalibru, že tím budeme jednou bavit ještě i cizí vnoučata.

21.3.2014 v 13:37 | Karma: 14,83 | Přečteno: 513x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Tancovačka

V sedmnácti letech jste mě na vesnické tancovačce mohli potkat v gladiátorech, pracovních džínách a pleteném svetru ve stylu Kurta Cobaina, dlouhé vlasy rozpuštěné a černé, ale jen do půlky zad, protože posledních dvacet centimetrů bylo rudých jako zimní úsvit. Většinou jsem stála s pivem v kroužku největších filozofátorů a tancovala jsem maximálně cestou domů.

20.1.2014 v 18:02 | Karma: 10,88 | Přečteno: 665x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Rozezpívat Vánoce

Sláva už je sníh, jedem na saních ... no není a nejedem. Ale stejně je chladno tak, že jsem vytáhla čepici, měla jí na hlavě celou dobu popíjení vánočního punče před kostelem a teď mám do čela vrytou pleteninku – snad se to brzo ztratí

21.12.2013 v 18:29 | Karma: 7,60 | Přečteno: 206x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Perníková

S tvrdostí vody se dá bojovat, u diamantů je tvrdost vítaná, s tvrdou palicí se musí umět vyjít a ou jé - což teprve hrdina mého dětství Velkej Tvrdej Márvin ... tohle všechno je tak víceméně s tvrdostí v pořádku, ne tolik, když ale dojde na lámání chleba – ostatně to jsou pak dobré topinky – jako když dojde na pečení a tam já jsem v tvrďáctví rozhodně na čele peletonu ...

1.12.2013 v 8:14 | Karma: 9,02 | Přečteno: 232x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Dej mi jméno

Jak je venku? Cože, zima? Hodně? Vždyť svítí. Hmm, tak to si vezmu adiny a přes svetřík hodím ještě zbrojnoše. Jéé, buřtíky už budou, ale venku je chladno. Jdeš do chajdy? Super, vezmi mi pak ven džínovou lásku. Dík

2.10.2013 v 18:50 | Karma: 11,86 | Přečteno: 483x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Langšádlová končí ve vládě. Méně podle šéfky TOP 09 myslela na prezentaci

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  14:28

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  14:24

V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů,“ řekla...

Trumpova bulvární odysea. Jeho věrní z něj dělali nadsamce, soupeře likvidovali

25. dubna 2024  14:10

Premium Aktuální soud s Donaldem Trumpem, ve kterém se propírají i jeho opakované zálety, je unikátní...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1264x
I když tančíš s ďáblem, ďábla nezměníš