Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kráso trp

S tím jak se na nás valí další a další  časopisy, blogy  a webové stránky o tom, jak se zkrášlit zvenčí i zevnitř, někteří z nás trošinku ztrácejí soudnost a vrhají se do všeho toho vylepšování po hlavě i bezhlavě.

V kombinaci s báječnými lednovými výprodeji, kapánek vyšilujeme. Například já mám fešácké tričko v barvě podělané limetky, ve kterém se nemůžete předklonit, protože pak vám všichni přítomní mohou hravě spočítat i pihy na břiše. Stejně jako úžasný svetřík , kde pevnou látku tvoří jen náplety na rukávech a rolák. Zbytek svetříku by mohl konkurovat rybářské síti na hodně velké ryby. Je krásný a heboučký, ale zahřejete se v něm pouze v okamžiku, kdy si dřepnete na rozpálenou plotnu. Taky boty jsou super šlágr, nevím jak to dělají, ale tuhle zimu jdu reklamovat už druhé. Lepené jsou asi slinou zuřivého ševce a při prvním vlhku se vám odloupne  - tu podrážka, tu ozdobná přezka. A když drží lepidlo, tak vám vypelichá chlupatina, o které jsem si dosud myslela, že se do bot dává za účelem zateplení a ne z toho důvodu, aby jste si byt zasvinili cucky co vám uvíznou na ponožkách.

Když se ovšem zima nestydí, nestydíme se ani my. Dostala jsem k vánocům parádní klobouk a o víkendu jsem vyděsila vlastní babičku, když jsem nahlížela z ulice oknem do obýváku, aby mi otevřela a nemusela jsem zvonit. Neotevřel mi nikdo a když jsem se dobouchala, tak mi sdělila, že se lekla který úchyla v klóbrcu jí to tam čumí?

Ovšem díky fešáckým pokrývkám hlavy si každý večer musím mýt absolutně spláclé vlasy a to co mi klobouk nebo čapka nesplácnou, tak mi elektrizuje, že vypadám jako Rákosníček, když mu vypustili rybník.

Taky ruce mi šustí jako když si je ti dva pruhovaní mnuli radostí, takže se krémuju horem dolem a s příchutí krému na ruce snídám i houstičku s medem.

Ale není nad vynikající zázvorový čaj s citronem nejlépe plnou konvičku takhle večer, sice se pak člověk moc nevyspí, protože celou noc courá na záchod, ale není nad to se pěkně prohřát.  I když lepší než si koupit kefír a než ho donesete domů, máte z něj kostičku ledíku, ale co dělá to dobře trávení.

Pak si ještě doma trošku zacvičit, rozrolovat protiskluzovou podložku a při prvním kliku dostat skluz na nakrémovaných rukou a narazit si bradu.

No ale pozor, to zkrášlování a čančání už se asi začíná vyplácet, například v pátek si mi k nohám kácel moc hezký mladík.   I když .....  ono to, bohužel, na tom ledu dost klouže ....

 

 

 

Autor: Zdenka Bellingerová | pondělí 21.1.2013 6:59 | karma článku: 10,98 | přečteno: 474x
  • Další články autora

Zdenka Bellingerová

Hudební večírek

Vyrazit si s přáteli na hudební večer do jakési lokální restaurace - poslechnout si skvělou amatérskou kapelku a vytančit obžerství několika svátečních dní - se zdálo jako prima nápad, jak se později ukázalo, jednalo se o zkušenost takového kalibru, že tím budeme jednou bavit ještě i cizí vnoučata.

21.3.2014 v 13:37 | Karma: 14,83 | Přečteno: 513x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Tancovačka

V sedmnácti letech jste mě na vesnické tancovačce mohli potkat v gladiátorech, pracovních džínách a pleteném svetru ve stylu Kurta Cobaina, dlouhé vlasy rozpuštěné a černé, ale jen do půlky zad, protože posledních dvacet centimetrů bylo rudých jako zimní úsvit. Většinou jsem stála s pivem v kroužku největších filozofátorů a tancovala jsem maximálně cestou domů.

20.1.2014 v 18:02 | Karma: 10,88 | Přečteno: 665x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Rozezpívat Vánoce

Sláva už je sníh, jedem na saních ... no není a nejedem. Ale stejně je chladno tak, že jsem vytáhla čepici, měla jí na hlavě celou dobu popíjení vánočního punče před kostelem a teď mám do čela vrytou pleteninku – snad se to brzo ztratí

21.12.2013 v 18:29 | Karma: 7,60 | Přečteno: 206x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Perníková

S tvrdostí vody se dá bojovat, u diamantů je tvrdost vítaná, s tvrdou palicí se musí umět vyjít a ou jé - což teprve hrdina mého dětství Velkej Tvrdej Márvin ... tohle všechno je tak víceméně s tvrdostí v pořádku, ne tolik, když ale dojde na lámání chleba – ostatně to jsou pak dobré topinky – jako když dojde na pečení a tam já jsem v tvrďáctví rozhodně na čele peletonu ...

1.12.2013 v 8:14 | Karma: 9,02 | Přečteno: 232x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Dej mi jméno

Jak je venku? Cože, zima? Hodně? Vždyť svítí. Hmm, tak to si vezmu adiny a přes svetřík hodím ještě zbrojnoše. Jéé, buřtíky už budou, ale venku je chladno. Jdeš do chajdy? Super, vezmi mi pak ven džínovou lásku. Dík

2.10.2013 v 18:50 | Karma: 11,86 | Přečteno: 483x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

VIDEO: Londýnem běhali splašení koně. Zkrvavení vráželi do aut, pět lidí zranili

24. dubna 2024  13:32,  aktualizováno  20:16

Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...

VIDEO: Slovenský pravičák vypustil nad hlavou europoslancům holubici míru

24. dubna 2024  20:09

Krajně pravicový slovenský europoslanec Miroslav Radačovský překvapil přítomné na jednání...

  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1264x
I když tančíš s ďáblem, ďábla nezměníš