Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pastičky

Různé pastičky líčil ve svém večerníčku už Človíček, takže je vlastně úplně jasné, že na ně narážíme do dnes. A všechny nejsou tak přímé - jako již z dálky viditelný chybějící kovový rošt nad kanálkem u vchodu do domu, který někdo pod rouškou temnoty buď odvezl do sběru nebo použil na páteční grilovačce. Některé jsou maskované do duhových barev a o to jsou zákeřnější, protože udeří nečekaně.

Jedna tahle pastička na mě vychytrale číhá v jakýchkoliv nových botách.  Zkusím si boty v obchodě  - udělám pár kroků k zrcadlu, nikde mě nic netlačí, líbí se mi, vím přesně, kdy a kam je můžu nosit a za chvilku už se šťastným úsměvem uháním k domovu. Tam si boty znovu obuju, zkusím si k nim pár svršků a těším se, až v nich druhý den vyrazím. Ráno dalšího dne s úsměvem na tváři vyrazím z domu, ten mi bohužel většinou moc dlouho nevydrží, protože tak někde u zastávky tramvaje začnu pociťovat odírající se patičku a v práci už se jen hrozím jaký mi ty mrchy nový, krásný, blbý udělaly puchýř a začnu se shánět po své další oblíbené pastičce v podobě zaručeně lepících, dýchajících, léčících a super držících, no v neposlední řadě i docela finančně nákladných -  náplastí. 

Naštvaná jako blázen, že mi nové boty nachystaly zase odřeninu a to se tvářily tak přátelsky, za chvilku zjistím, že ta blbá náplast co každému má vydržet nalepená minimálně do večerního koupání, ale spíš tak týden,  je v mém případě odlepená už po pěti minutách…

Mám ráda ten díl Takové normální rodinky, kdy tetička líčí, že má pasti po celém domku a zvláště u postele. Nikdy by mě ovšem nenapadlo, že je taky jednou budu mít. Ovšem když si pár kamarádek vyrazí na dovolenou, no kdo ví co se všechno může stát  … Na poslední chvíli jsme místo pensionku byly ubytované v bytě. Vzdušně vybavený, s mříží dole na domovních dveřích, v pavlačovém domě. Přes den to bylo super, ale s rostoucí tmou se pavlač nezdála tak báječná, zvláště když se zničehonic ukázal mezi dveřmi mladík z nižšího patra, že si jde jen tak pokecat a následně někdo stále zvonil přes domovní telefon. Začínalo se nám chtít spát, ale ukázalo se, že pěkné dřevené, prosklené dveře na pavlač jdou stěží dovřít a háček u podlahy by utrhlo i batole. Hmm, to se jako budeme střídat v nočních hlídkách? A kdo ví, kdo má všechno od toho bytu klíče? Člověk zmožen usne a noční návštěvník si klidně odnese kabelky?  No tak to teda ne, slovanské dcery se jen tak nezaleknou.  Takže následovalo krátké vyrábění pastí a byl klid.  U pavlačových dveří, které se otevírají pouze dovnitř pokoje stála přiražená kovová židlička a na ní pěkně vyrovnané nádobí a skleničky. Vstupní dveře pro změnu blokovala stojací lampa se šňůrou omotanou kolem kliky. Ještě tam sice byl krb, ale to by musel Santa sakra zhubnout, aby ho zdolal. Spalo se krásně, teď už tu tetičku chápu!

Skrytou pastičkou se mi bohužel stal i jelení lůj, v zimě mě strašně pálila celá pusa, ale všechny moje pomádičky zůstaly v jiných kabelkách. Tak jsem vlítla do drogérie a koupila první, co mi padlo pod ruku, voňavé třešňové cosi.  Ještě za pokladnou jsem se mohutně natřela, ale bohužel mě nepálily jen rty, ale hlavně tak nějak okolo nich. Natřela jsem se vydatně. Áááách ta úleva. Venku se na mě kde kdo smál, usmívala jsem se zpátky. Krásný den.  Ještě jsem se trochu přimázla. Další úsměvy.  Domů jsem se vrátila jako klaun po dvojitém představení v cirkuse Humberto. Vůbec si neumíte představit, jak ten třešňovej hajzl barvil ….

Autor: Zdenka Bellingerová | sobota 27.4.2013 14:43 | karma článku: 10,65 | přečteno: 462x
  • Další články autora

Zdenka Bellingerová

Hudební večírek

Vyrazit si s přáteli na hudební večer do jakési lokální restaurace - poslechnout si skvělou amatérskou kapelku a vytančit obžerství několika svátečních dní - se zdálo jako prima nápad, jak se později ukázalo, jednalo se o zkušenost takového kalibru, že tím budeme jednou bavit ještě i cizí vnoučata.

21.3.2014 v 13:37 | Karma: 14,83 | Přečteno: 513x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Tancovačka

V sedmnácti letech jste mě na vesnické tancovačce mohli potkat v gladiátorech, pracovních džínách a pleteném svetru ve stylu Kurta Cobaina, dlouhé vlasy rozpuštěné a černé, ale jen do půlky zad, protože posledních dvacet centimetrů bylo rudých jako zimní úsvit. Většinou jsem stála s pivem v kroužku největších filozofátorů a tancovala jsem maximálně cestou domů.

20.1.2014 v 18:02 | Karma: 10,88 | Přečteno: 665x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Rozezpívat Vánoce

Sláva už je sníh, jedem na saních ... no není a nejedem. Ale stejně je chladno tak, že jsem vytáhla čepici, měla jí na hlavě celou dobu popíjení vánočního punče před kostelem a teď mám do čela vrytou pleteninku – snad se to brzo ztratí

21.12.2013 v 18:29 | Karma: 7,60 | Přečteno: 206x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Perníková

S tvrdostí vody se dá bojovat, u diamantů je tvrdost vítaná, s tvrdou palicí se musí umět vyjít a ou jé - což teprve hrdina mého dětství Velkej Tvrdej Márvin ... tohle všechno je tak víceméně s tvrdostí v pořádku, ne tolik, když ale dojde na lámání chleba – ostatně to jsou pak dobré topinky – jako když dojde na pečení a tam já jsem v tvrďáctví rozhodně na čele peletonu ...

1.12.2013 v 8:14 | Karma: 9,02 | Přečteno: 232x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Dej mi jméno

Jak je venku? Cože, zima? Hodně? Vždyť svítí. Hmm, tak to si vezmu adiny a přes svetřík hodím ještě zbrojnoše. Jéé, buřtíky už budou, ale venku je chladno. Jdeš do chajdy? Super, vezmi mi pak ven džínovou lásku. Dík

2.10.2013 v 18:50 | Karma: 11,86 | Přečteno: 483x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1264x
I když tančíš s ďáblem, ďábla nezměníš