Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tričkovaná

Míjela jsem se ve dveřích se slečnou s potištěným tričkem a viděla jsem I love NY, Paris, London .. ona zase střelila pohledem po mém I haf you .. . přečetly jsme se navzájem.. ale kdyby se mě někdo zeptal jakou měla tvář .. tak to nevím … vím jen, že ty nápisy se skvěly bíle na černém pozadí ..

Poslední dobou se mi moc líbí nosit barevná, potištěná a popsaná trička, můj poslední úlovek je třeba ježek v červeném kulichu sedící uprostřed záplavy šedého trička … přemýšlím co to tak asi o mně může ostatním vypovídat, když neznalec spatří jak se valím městem s okulichovaným ježkem na prsou – co ho tak napadne?

Já, když jsem to tričko viděla poprvé naskočilo mi v hlavě hned několik věcí – masožravec, jablko, umí chodit do schodů, jeden mrtvej v motoru, kámoš od krtka - a nakonec jsem se v kabince ještě zasmála tomu, jak nás kdysi vyděsil ježek na chatě, když v temné noci po chodníčku pod okny ložnice koulel prázdnou pivní lahev tam a zpátky a my zatím měli infarkt, protože jsme si představovali minimálně komando vrahounů a on zatím spiťar s bodlinama …

No, každopádně jak tak čtu ty trička lidí kolem, tak snad každý druhý má nějaké to „srdíčkové I love tričko“, takže je jasné, že skoro všichni milujeme nějaké to město .. od Prahy po New York .. pak taky frčí jména kapel a pohádkových hrdinů, ta jsou většinou doplněná i fešáckým obrázkem. Některé nápisy jsou zábavné a u některých pochybuju, že lidé vůbec ví co znamenají ...

Stejně tak nezasvěcení lidé nebudou vědět, co znamenají nápisy na tričkách, které jsem dělala jako dárky k  narozeninám a chtěla jsem, aby byla co nejvíc osobní … i když, každý si může vymyslet svůj příběh, čtení inspiruje … je to snadné, zábavné a nakonec snad i hezké … stačí tričko v přiměřené barvě a velikosti, naředěné savo a stětec – pište rychle, než vám vypelichá … Já psala „Jsem palubka“ nebo „Losos v říji“ … za těmihle nápisy jsou hezké vzpomínky a smích.

Všichni máme ta svoje trička ... Já si vybavím to se Sandokanem, děsně kousavé tirákové s límečkem poděděné po bratranci, hrdé nošení Spinning maraton a následně i sladké vzpomínky na cizí černé tričko s číselným nápisem …

A co vy – čtete lidi nebo v lidech? Vzpomenete si na trička, co jste měli rádi?

A já? .. Když zrovna nečtu oblečení kolemjdoucích, tak většinou koukám do knih.

Ostatně, z té poslední se mi už týden špatně spí…

Autor: Zdenka Bellingerová | pondělí 9.1.2012 6:51 | karma článku: 8,95 | přečteno: 892x
  • Další články autora

Zdenka Bellingerová

Hudební večírek

Vyrazit si s přáteli na hudební večer do jakési lokální restaurace - poslechnout si skvělou amatérskou kapelku a vytančit obžerství několika svátečních dní - se zdálo jako prima nápad, jak se později ukázalo, jednalo se o zkušenost takového kalibru, že tím budeme jednou bavit ještě i cizí vnoučata.

21.3.2014 v 13:37 | Karma: 14,83 | Přečteno: 513x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Tancovačka

V sedmnácti letech jste mě na vesnické tancovačce mohli potkat v gladiátorech, pracovních džínách a pleteném svetru ve stylu Kurta Cobaina, dlouhé vlasy rozpuštěné a černé, ale jen do půlky zad, protože posledních dvacet centimetrů bylo rudých jako zimní úsvit. Většinou jsem stála s pivem v kroužku největších filozofátorů a tancovala jsem maximálně cestou domů.

20.1.2014 v 18:02 | Karma: 10,88 | Přečteno: 665x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Rozezpívat Vánoce

Sláva už je sníh, jedem na saních ... no není a nejedem. Ale stejně je chladno tak, že jsem vytáhla čepici, měla jí na hlavě celou dobu popíjení vánočního punče před kostelem a teď mám do čela vrytou pleteninku – snad se to brzo ztratí

21.12.2013 v 18:29 | Karma: 7,60 | Přečteno: 206x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Perníková

S tvrdostí vody se dá bojovat, u diamantů je tvrdost vítaná, s tvrdou palicí se musí umět vyjít a ou jé - což teprve hrdina mého dětství Velkej Tvrdej Márvin ... tohle všechno je tak víceméně s tvrdostí v pořádku, ne tolik, když ale dojde na lámání chleba – ostatně to jsou pak dobré topinky – jako když dojde na pečení a tam já jsem v tvrďáctví rozhodně na čele peletonu ...

1.12.2013 v 8:14 | Karma: 9,02 | Přečteno: 232x | Diskuse| Ostatní

Zdenka Bellingerová

Dej mi jméno

Jak je venku? Cože, zima? Hodně? Vždyť svítí. Hmm, tak to si vezmu adiny a přes svetřík hodím ještě zbrojnoše. Jéé, buřtíky už budou, ale venku je chladno. Jdeš do chajdy? Super, vezmi mi pak ven džínovou lásku. Dík

2.10.2013 v 18:50 | Karma: 11,86 | Přečteno: 483x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1264x
I když tančíš s ďáblem, ďábla nezměníš